Det blev en kæmpe succes, da marktingmanden Morten Münster for nogle år siden udgav bogen Jytte fra marketing er desværre gået for i dag, ja faktisk vil nogen sige, at det blev en gamechanger for den måde, mange anskuer marketing eller selve livet på. Nu er han klar med en opfølger, og den ser vi nærmere på her, så læs med, hvis du også er Jyttefan.
Bogen hedder Jytte vender tilbage og er altså en slags fortsættelse af bestselleren, som blev revet væk fra hylderne og stadig den dag i dag er særdeles populær og betragtes som et must at læse, hvis man arbejder med marketing. I Jytte vender tilbage underholder, inspirerer og overrasker forfatteren med hverdagseksempler, vi alle kender og kan forholde os til og giver gode råd i forhold til det at skabe forandringer.
Læg Jytte under træet
Jytte vender tilbage forventes, ligesom dens forgænger, at blive en stor succes, og der er ingen tvivl om, at den vil ligge under træet i mange hjem, når juleaften inden så længe oprinder. Bogen er da også en virkelig god gaveidé, og de fleste mennesker vil finde glæde og inspiration ved at læse den. Bogen ryster posen og giver os nye vinkler på velkendte udfordringer og dilemmaer, og man føler sig således forfrisket og fyldt med nye input og idéer efter at have læst bogen.
Man behøver ikke at have læst den første bog for at få glæde af Jytte vender tilbage, og bogen kan altså læses selvstændigt. Bogen kan købes i alle boghandlere, for ingen ønsker at stå i den situation ikke at kunne tilbyde deres kunder dette tilløbsstykke af en bog, og der er derfor købt godt ind i både de fysiske butikker samt de mange internetboghandlere, der findes i dag.
Hvis du ikke allerede har læst om Jytte, kan du glæde dig til alle tiders læseoplevelse med Jytte vender tilbage, og alle vil kunne få noget ud af denne finurlige og velskrevne bog, der henvender til et bredt publikum af både mænd og kvinder, unge og ældre, uanset om man er på arbejdsmarkedet eller ej.